Bestelproces

Bestellen

Bij Scratch no More kunt u uw bestelling op verschillende manieren plaatsen. De meest efficiënte manier is bestellen via de webshop. Zodra u een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Komt de mail niet binnen? Neem dan even contact met ons op. Wilt u de bestelling toch liever telefonisch of per mail doorgeven, dan is dat ook mogelijk. De medewerkers van Scratch no More helpen u graag verder.

Betalen

Internetbankiert u bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot? Dan kunt u bij Scratch no More betalen met iDEAL. Eenvoudig, snel, veilig en gratis in gebruik!

Woont u in België, dan kunt u bij ons betalen via Bancontact / Mister Cash.

Als alternatief kunt u de betaling doen via Overboeking. Uw bestelling wordt verstuurd zodra de betaling binnen is.

Gaat er iets mis met betalen of is er ergens onduidelijkheid over? Neem dan contact met ons op.

Bevestiging

Vrijwel direct nadat u een bestelling via onze webshop hebt geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging in uw mailbox. Daarin hebben we voor het gemak alle gegevens nog een keer voor u op een rijtje gezet: welke producten u besteld hebt en wat uw adresgegevens zijn.

Levertijd

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling dezelfde dag, tot uiterlijk de werkdag erna, verstuurd. We streven ernaar alle artikelen ruim op voorraad te hebben. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een artikel niet op voorraad is, ontvangt u hiervan bericht. U ontvangt een email van ons wanneer uw bestelling verstuurd is, met daarin het tracking nummer. Het kan even duren voor uw gegevens zijn verwerkt met het tracking nummer.